Ինչու առավոտյան սուրճը պետք է խմել արթնանալուց մեկ ժամ անց. Վստահ ենք դուք չգիտեիք այդ մասին

Շատերը սովոր են սուրճ խմել, երբ պարզապես արթնանում են: Մի քանի օր անընդմեջ մենք առաջարկում ենք մեկ ժամով տեղափոխել սուրճի արարողությունը և դիտել մարմնի արձագանքը: Միգուցե նա շնորհակալ կլինի ձեզանից և կպատասխանի էներգիայի մեծ մասով, որը կբավականացնի ամբողջ առավոտ:

Կորտիզոլը սթրեսի հորմոն է, որը հաճախ վատ համբավ ունի: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ այն նպաստում է որովայնի ճարպի ձեւավորմանը: Բայց կորտիզոլը նաև մարմնի մեջ ունի կարևոր գործառույթ: Առավոտյան այն, բնականաբար, կուտակվում է ադրենալինի հետ միասին՝ օրվա էներգիա տալով մեզ:

Կորտիզոլը, որը բարձրացնում է արյան գլյուկոզայի մակարդակը, սովորաբար արտադրվում է առավոտյան արթնանալուց անմիջապես հետո: Առողջ մարդկանց մոտ կորտիզոլի մակարդակի 50% աճ նկատվում է արթնանալուց հետո առաջին կես ժամվա ընթացքում:

Կորտիզոլի արտանետումը կոֆեինով վառելով՝ մարդիկ հույս ունեն, որ դրանք երկարացնում են իրենց էներգետիկ և զգոն ժամանակը, բայց դա հանգեցնում է նյարդայնության, նույնիսկ նրանց մոտ, ովքեր չափազանց զգայուն չեն կոֆեինի նկատմամբ: Կարող է դող սկսել, քանի որ մարմինը կրկնակի հարվածի է ենթարկվում:

Եթե ​​ցանկանում եք, որ կոֆեինը հանդես գա որպես մենակատար և ուժեղ չլինի կորտիզոլի ազդեցության տակ, դադարեք սուրճ խմել և խմել այն արթնանալուց առնվազն 45 րոպե անց: Սա ձեզ կպատճառի ձեր սիրած առավոտյան ըմպելիքի իսկական ուրախությունը: Պարզապես ժամանակ տրամադրեք կորտիզոլի մեղմացմանը:

Եվս մեկ դրական բան, եթե պատրաստվում եք սովորական առավոտյան ծեսը մի փոքր հետաձգել: Սուրճ խմելու հետաձգման արդյունքում առաջացող սպասումը կարող է բարձրացնել ուրախ սպասման զգացողությունները և մեծացնել կոֆեինից բավարարվածությունը: Բացի այդ, առավոտյան մեկ բաժակ սուրճը դառնում է ձեր առօրյայի ամենօրյա մասը, այն այլևս կլինի ոչ թե սուրճի ծես, այլ առօրյան: Ժամանակը փոխելը բազմազանություն է հաղորդելու ձեր առօրյային:

Facebook Comments
Գնահատականը
( Пока оценок нет )
ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ
Arm Post